Stryk

Nå? Idag har jag blivit väckt ur min sovmorgon. Så sen spenderade jag ungefär två och en halv timme till att sura. Rolig människa tänker ni, men jag blir läskigt produktiv när jag är på dåligt humör vilket inte alltid är jättedumt. Denne gång var det gardin och duk-skåpet som fick sig en örfil. Strukit och vikt ihop varenda tyglapp och lagt i en flyttlåda. Trodde aldrig att det skulle få plats, men det gjorde det. Aldrig skådat en soon to be tjugoåring ha så in i norden mycket hushållsprylar. Inte ens vissa fyrtioåringar har lika mycket homey touches som vi har. Märkligt att jag went svenska Hollywoodfruar och började blanda engelska och svenska. Hoho
.
.
Elin Montazami.. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0