Luftat fläsket!

Fläskat på ordentligt på gymmet ikväll. Jag och Sarah var helt rödmosiga om kinderna efter tappra bentag på trappmaskinerna. Bra kämpat! Gick runt halva Enköping hem, och lagade sedan en utomordentligt välsmakande wok :) Det tar sig mina vänner, det tar sig!
Pratat med Malle i telefon i två timmar. En befrielse i sig att få byta lite tankar och skräp med denna underbara människa. Hon ger mig perspektiv på saker. Vi har helt olika liv, båda trivs med sitt och vi kan utbyta frustrationen och glädjen i olika situationer vi befinner oss i. Det ger mycket energi att ha en vän som man vet att man alltid kan vända sig till om man behöver.
Har nu mailat blogg.se om hjälp för detta med styckesindelningen. Hoppas att de kan hjälpa mig att få det att fungera. Irriterande som läsare att allt sitter ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0