Linnéas tavla färdig!

Linnéas (som tidigare hette Ellinor här på bloggen) tavla är färdig! Jag är supernöjd. Michaela som ska köpa denna gav mig väldigt fria tyglar, och jag känner jag utvecklat skissen till det bättre. Mycket bättre. Det är kul att jag utvecklas, jag ser förbättring för varje tavla jag gör!

Emelie, som beställt en tavla till lilla Tilda var egentligen före på tur. Ni vet motivet med den lilla bebisen som ligger i mamma och pappas händer?  Den är på gång. Men det är på det viset att hennes tavla är mycket mer avancerad och jag får inte riktigt till det. Har jobbat med den parallellt hela tiden. Det drar ut på tiden, men jag hoppas att slutresultatet blir kanon. Emelie får hålla sig tillgodo så länge, hon sa att det inte var någon brådska heller så :)

Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma :)

svar: ååh va kul :D

2010-05-05 @ 15:31:30
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Michaela

Guuuuuud vad fin!!! Jag verkligen älskar den :)

Det verkligen sög till i magen (på ett positivt sätt) när jag såg att du hade skrivit på sidorna, fy sjutton vilken bra ide!



Åh vad roligt att mamma o pappas namn fick stå med <3 Det blev ju på ett jättebra sätt!



Jag är så nöjd så jag kan knappt beskriva det, ska bli roligt att se den in real life oxå ;)



Superbra jobbat Elin!

2010-05-05 @ 22:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0