Wooop

Gick bra på mötet, inget att vara nervös över egentligen. Men det försvårar ju lite för dem, att de måste lära upp en ny i kundtjänst till hösten nu när de precis lärt opp mig. Chefen förstod dock såklart, han var glad för min skull och vi snackade lite om skillnaden mellan Boländerna och Enköping. Vi båda kommer ju därifrån, finns både för- och nackdelar. Sen gav jag lite förslag på annat som man skulle kunna tänka på. Han var tacksam att jag sa till så tidigt ändå, men självklart tyckte han att det var tråkigt att jag skulle sluta. Så nu blir det fullt ös hela sommaren, sen får jag tacka för mig och leta nytt jobb i stan!
.
Sprang in till specsavers och frågade om de hade en tidigare tid, så jag fick smita in hos optikern redan vid elva. Hade bara fått pyttelite sämre syn så hon sa att skillnaden är jag måste använda mina glasögon mer. Och det kan ju vara bra, att jag använder dem för att jag ser dåligt. Men likförbannat går jag utan om jag kan :P Ja, det är därför jag aldrig hejjar på dig på stan. Jag ser dig helt enkelt inte om du inte ropar och viftar, gärna blinkar med någon form av lampor också. Haha.
.
Nu ska jag äta mina burritos innan de svalnar av totalt. Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0