.


Vi får se vad framtiden har att ge. Tack alla som gjort det roligt att blogga, tack också ni som fått mig att sluta.
Det har varit nyttigt på alla sätt och vis, kanske ses vi igen, när utgångsläget återigen förändrats. Förstår att många av er undrar vad tusan ni ska göra om dagarna nu, gråter er till sömns och sliter av er håret när jag faktiskt inte kommer uppdatera något mer. Men jag ska berätta en hemlighet... Det finns tusen andra helt meningslösa bloggar där ute! (Har hört att hon Kissie skulle behöva lite hjälp med statistiken, hon hade bara en miljon läsare häromdagen).
-
/Nihilarian aka Elin

Kommentarer
Postat av: emman

jag saknar din blogg, eller jag saknar att veta vad som händer i ditt liv! kram!

2010-11-22 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0