Bajsar björnarna i skogen?

Jag förstår inte hur en människa kan vara så fruktansvärt trött jämt? Jag är alltid trött. Mer eller mindre. Jag var nog en björn i mitt förra liv, jag vill gå i ide på vintern...
.
Nåja, snart kommer Emil och Ida hit. Mannen kommer hem. Och det kommer att bli en trevlig kväll som inte får sluta allt för sent eftersom vi ska upp och vara barnvakt imorgon i Mälarhöjden. Efter det kommer mamma och pappa, de sk äta middag hos oss och hjälpa till att få upp lite hyllor i betongen! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, då kan vi bilda klubb. Jag är inte gjord för kyla. Jag gillar att gå avklätt (ja, alltså LITE kläder), svettas och ha det skönt. Inte klä på mig men ändå frysa, samt ha iskalla fingrar och tår. ;D

2010-10-23 @ 14:39:26
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0