Det hände inte ofta, men...

Jag är förbannad, jävligt förbannad. Jag blir det när människor som bett om hjälp, och får den, kastar skit på en. Det är otacksamt och dumt. Jag kan inte trolla. Jag har inte satt dig i den situation du sitter i. Och pengar är bara ett problem om man inte kan rätta sig efter hur mycket man har, om man inte lever efter sitt utrymme. Jag behöver inte hjälpa dig, men jag vill. Däremot tänker jag inte stå som boven i dramat, det kan du fetglömma. För du hade inte ens varit där du är idag om det inte vore för mig, jag vågar inte ens tänka på var du hade varit. Tyvärr går inte din ekvation ihop, men jag ska tala om för dig att det gör min. Varje gång. Det var det jag ville att du skulle dra nytta av, inte min snällhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0