Nea

Idas hund som hon tar hand om blev kvar här igår, och ska bo här till imorgon bitti. En ung ouppfostrad hunds energi är lite för mycket ibland en extrem bakisdag. Men så är hon så sjukt söt. Vi har sagt ordet NEJ ungefär tusen gånger. När hon hoppade upp på bordet och åt upp min macka, när hon kissade inne första andra och tredje gången, när hon bitit sönder saker och när hon hoppar upp i soffan. Men tillslut lackade jag rejält, då fick hon sin filt i soffan att ligga på. För att vara still två sekunder. Tusen nej blev ett ja, vi har alltså inte lärt henne någonting. Haha. Men nu ligger hon här helt utslagen, jag är nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Nilsson

Det här med rumsrenheten är jag tveksam till, hon kissar som sagt ingeting inomhus hos mig längre. Antingen har hon inte fått vara ute tillräckligt mycket eller så känner hon sig inte helt trygg hos er.

2010-10-31 @ 15:14:53
URL: http://pecadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0