Trapphusvärd

Som det ser ut nu ska jag bli trapphusvärd i vårat hus! Det låter kanske inte jätteexklusivt, men då ska jag tala om för er att det är det verkligen inte heller. Jag skulle se till att allt ser schysst ut i trappen och att alla följer de anvisningar som finns. Men jag känner att jag vill ta hela värdskapet till en ny nivå. Folk verkar ganska ointresserade av att vi alla är en del i bostadsrättsföreningen, tycker att alla andra ska jobba för deras trivsel. Men jag tänkte att om jag tar mitt ansvar, kanske det kan inspirera fler. Jag har några idéer på gång!
Tänk om vår trapp såg ut såhär, då skulle jag aldrig åka hiss! (vi bor på våning 1, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0