Morgontrött?

Andra skriver om Dagens Outfit, jag borde definitivt skriva om Dagens Aftonblad.
.
"Tittarna rasar mot tv4" - Idag skriver man om gårdagens nyhetsmorgon, som jag av en händelse faktiskt såg. Andreas Kleerup var en av de som intervjuades angående en teater som har premiär nu i dagarna, där han skapat musiken. Han kunde inte formulera sig, det var som att han hade gröt i munnen när han pratade, och jag hörde ingenting. Textning? - Minns jag att jag tänkte. Jag trodde helt allvarligt att han hade någon form av störning först, eftersom de andra var oerhört proffsiga i sitt bemötande. Men om det inte var så att Kleerup själv kommit till undsättning och sagt att han "bara var morgontrött" skulle jag efter närmare överläggning definitivt trott att han var bäng. Dumt av mig.
Morgontrött?

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: Runt 40 000kr kostar det, massa massa pengar :( Men men, de är det värt! Man kan fortfarande amma så de är ingen fara. Annars hade jag helt klart väntat ett par år tills vi fått de barn vi vill ha :)

2010-10-22 @ 13:55:18
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0