Är ni hjärndöda?

Alla som läser min blogg verkar vara helt utan åsikt, transparenta eller hjärndöda(?) För ytterst få har några som helst synpunkter på mina inlägg. Jag tänker inte komma med något fint försvarstal att jag skriver för min egen skull eller att jag struntar i era åsikter, sitter mest och funderar på varför man läser något varje dag om man inte ens kan skratta högt eller ge någon form av respons i kommentarsfältet.
.
Nihilarian undrar bara om...
1) Operera olika delar av kroppen groteskt stora
2) Bråka med andra bloggare
3) Låta bli att raka sig
4) Skriva värre än en fjortiz talar
5) Bli på tjocken
...skulle få fart på er?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Men jag brukar faktiskt skratta högt när jag läser din blogg! Lr snarare så låter jag nog som en liten gris med astma..för jag försöker att inte skratta sååå högt ;)



Näe, jag tycker inte du ska göra några av de saker du listade upp..även om de också skulle va kul. Men jag gillar just din egna stil, humorn! Ironin får mig att dö av garv ibland. Du slår lixom huvudet på spiken jämnt, lite "solsidan-humor"!

Jag får bli bättre på att kommentera :)

2010-09-29 @ 21:52:43
Postat av: Alexandra

Jag tycker att alternativ 5 vore en guld idé! Inte för att jag skulle läsa din blogg mer då, eftersom jag redan är inne åtta gånger om dagen typ - men jag skulle tycka det var mysigt! :D



jag ska bli bättre, promise! (borde ju vara kung eftersom jag hatar att nästan ingen kommenterar hos mig heller..)

2010-09-29 @ 22:53:32
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Frida

Okej, då var det bestämt. Jag tänker ENBART fortsätta att följa din blogg om du helt slutar raka dig. Självklart ska bilder på detta modiga leverne postas dagligen så vi får se och gotta oss. Tips på bra kammar, tofs och medel för att få bra volym kanske vore något ?

2010-09-29 @ 22:55:40
Postat av: emman

Jag skrattar ofta högt till din blogg :) din humor är ju grymt bra. (blir inte för mallig nu ;))



Jag tycker snarare att du ska raka av dig håret på huvudet och sedan måla olika saker på det varje dag.. eller klistra dit löshår. Det skulle bli succé!

2010-09-30 @ 00:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0