DAGENS VISA

Jag vågar nästan påstå att förrådet blir klart imorgon, inte mycket kvar nu!
.
Förresten! Kört bil helt själv idag, det gick bra. Känner att jag nog kan få kläm på att köra här också utan att vara rädd och darra som ett asplöv i sinnet :) Kompleteringshandlade lite, sen hämtade jag Mannen på station. Vi lagade schnitzel och potatismos. Mannen bankade kött och panerade medan jag kokade och stötte potatisen, bra arbetsfördelning! Sen tog jag disken, medan Mannen gick in i sovrummet och började slipa ned tapetkanterna. Borden fick vi inte bort trots att vi sprayade den med vatten, så vi kommer att behöva slipa den också... hmpf...
.
Annars gick vi ned med äppelpaj och vaniljsås till Andreas och Malin, satt där och pratade till halv tolv. Klockan sprang iväg, som den alltid gör i deras sällskap. De har varit så duktiga hemma där också ska ni veta, sedan vi flyttade hit (gäller att ta åt sig äran, haha). De har nämligen tapetserat en fondvägg, målat deras korridor, klippt gräset på kolonilotten, tagit upp grönsaker och kastat massor med skräp. Med två små runt benen! Bedrift :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0