19 december - tillbakablick

I lördags hann jag inte blogga, men det var nämligen så att jag var på julbord med min pappas sida av släkten. Bosse, pappas bror har två år i rad fixat med julbord på Rånäs slott. Trevligt att träffa alla, Josefin kom hem från London och Kenneth kom upp från Göteborg så alla utom Kenneths barn och min Sebbe var där. Hoppas detta blir en tradition! Kan verkligen rekommendera Rånäs slott! Personalen är trevlig och hjälpsam, man har en egen värd/värdinna till sitt sällskap som tar undan tallrikar och serverar nubbe. Buffén bjuder på allt från det traditionella till larver, zebrakött och krokodilköttbullar. Sträcker sig från kalla rätter, till varma, till efterrätt. Utsökt!

KusinernaLilla Farmor :)FolketDen obligatoriska egobilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0