Chokladkampen -ett enda stort missförstånd

Detta kan inte stämma! Jag skrev tidigare om aladdinasken, att en pralin ska bort för att göra plats åt en ny brun kompis. Frågan är vad som hände, även om det inte är med sorg i hjärtat jag meddelar att ägglikören blir den som får lämna oss. Körsbärslikören gick ut som vinnare, som den godaste pralinen i hela det röda paketet! Folk måste ju missuppfattat röstningen. I stället för att rösta på sin favorit, så röstades det hej vilt på den pralin som skulle öppna för att det inte blir helt omöjligt att få börja nalla på det undre lagret. Det måste ju vara så det var! Jag nämnde ju tidigare att själva röstningssystemet var märkligt, man borde ju röstat på den som skulle bort, och här står vi nu med vad enligt mig kan konstateras som ett felaktigt resultat. Eller så är det ännu en gång så att jag och svenska folket har delade meningar om hur saker och ting ska vara, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det måste ha uppstått ett fel!

Jag tvivlar starkt på att den kan vara favoriten!

2009-12-14 @ 22:28:36
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: emman

Jag såg också hur fel alla röstade, det måste verkligen ha blivit missförstått, typ ingen gillar ju körsbärslikören!!!

2009-12-14 @ 23:46:03
Postat av: Jenni

Vah, hur fan kan körsbärslikören vara favorit? Jag tror aldrig jag har sett en människa som ätit skiten :) haha! Skumt! Håller helt med dig! :P

2009-12-16 @ 11:07:30
URL: http://jennir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0