Lucia

Idag har jag sjungit i kyrkan med Sarah :) Vi tog oss an Stilla natt och Julen är här. Med tanke på att vi började öva mitt på dagen (bra där) så tycker jag att det gick bra! Lite svårt att sjunga när någon annan än den man är van vid (alltså jag eller Sarah) spelar, men vi är glada att Micke hade tid även om det inte var helt lätt att komma in rätt på en del ställen. Nettan fick turen att höra oss när vi övade, när det lät kalas. Hur som helst så var vi en helt okej pausundehållning mellan luciatåget och julshowen, låter oglamoröst men så var det egentligen.  Trots det fick vi fick många komplimanger efteråt, må hända att jag är lite överdrivet självkritisk dessutom.

Traditionen för damkören Voices att sjunga på lucia fortsätter även nästa år, och förhoppningsvis är det fullsatt även då! Mysig tillställning :) Jag ska försöka få upp ett filmklipp på mig och Sarah senare! (För en fyra år sedan eller så var jag lucia...)




I afton har middag i form av tacos serverats på Stenfalksgränd. Vi gästades av Sarah och Adam, som nog ätit 90 % av övre lagret i vår chokladask på vardagsrumsbordet. Men så tänkte Adam nalla på det undre lagret utan att det övre tagit slut (äckliga körsbärslikören gör sig påmind) fast där satte jag stopp! Haha

Fått en datormus av Sebbe för att han snott min. Den är rosa och toppenfin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0