Snö på Stenfalksgränd och länk till sången

Det är helt vitt ute, väldigt vackert om man är på rätt sida av fönstret. Annars är det mest kallt och jävligt. Men som Uppsalabo i själen fortsätter jag att hojja, så förhoppningsvis har inte låset på cykeln frusit.


Jag har träffat pappa i dag, vi var och handlade ett par saker. Fick en mixerstav i julklapp bland annat, tack för det! (ingen mer klumpig gaffelmosad guacamole). Tiden rusade i väg. Vi skulle luncha lite snabbt på Donken, men alla som varit i Enköping vet att Donken inte är snabbmat här. Spelar ingen roll hur dött det är, man får alltid vänta. Om jag var föreståndare på McDonalds Enköping skulle jag vara nervös nu när Max ska öppna, dags att stryka skjortorna!

Nu är det till att plugga intensivt i två timmar, för att sedan gå och jobba. Nya PM:et är inte ens påbörjat skrivmässigt ännu och jag inser själv att jag brustit i planeringen. Men det känns som att all min planering, även den som inte existerar, faller ur händer på mig. Blir till att bita sig fast tills det går över. Ge mig vårsol och en glass på stan så ska det här nog ordna upp sig!

Här kan ni se och höra när jag och Sarah sjunger Stilla natt på Lucia. Ursäktar kvalitén.


http://www.facebook.com/video/video.php?v=1278338474295&saved


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0