Vad fanns i kuvertet egentligen?

Testskrivit två gamla tentor. Jag ligger på gärdsgår'n att snubbla över godkänt tror jag, börjar bli lite nervös. Trots att jag inte har några förväntningar alls just nu så skulle jag bli mäkta besviken om jag inte klarade den. Egentligen förstår jag inte varför, har inte direkt lagt ned stor energi på pluggandet och jag vet att allt kommer lösa sig om jag tar lite tid på sidan av och söker om på nytt igen. Det här är ju definitivt en utbildning för mig, det har jag känt från dag ett. Kanske är jag mest irriterad för att jag vet att om allt varit som det skulle så hade jag fått AB på eländet, det är alltid en ångest att inte prestera sitt bästa.

Fick massor med post idag. Julkort från rara vänner och släktingar med olika motiv och hälsningar. Från Barcelona kom ett Feliz-navidad-spelande kort från Mulle, farmor och farfar skickade en ängel och sedan ett jättegulligt fotokort från lilla Neija. Men det fanns ett kuvert till, Sebbe kände inte igen handstilen och det gjorde inte jag heller. Vem kunde det vara? Han sprättar upp det och vi öppnar, fulla av förväntan. Det var en inbjudan till ett bröllop, Sebbes styvbror och hans fästmö ska nämligen gifta sig! Vi trodde att de hade alldeles för många på måste-listan redan, med tanke på deras arbeten, och att vi inte var prioriterade. Men se på maken! Vi blev jätteglada :)

Ikväll ska jag och Sebbe ut och äta, fira min födelsedag lite till :) Det ska bli så trevligt och jag bara längtar efter att få ha en trevlig kväll ensamma utanför Stenfalksgränds dörrar! Funderar på om jag ska byta om, och styla håret, eller om fiskbensflätan och ylleboleron är uppstyrt nog...


Kommentarer
Postat av: Angelica

fin bild :)

2009-12-21 @ 23:16:01
URL: http://aggeliki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0