Blir aldrig klar...

Hur mycket saker kan två personer ha samlat på sig under ett års tid? Vi har ett hem som innehåller mer saker än vissa i medelåldern lyckats sno ihop. Fantastiskt, men helt galet. SEXTIOTVÅ KVADRATMETER, jag menar, det kan omöjligt ta såhär lång tid att placera allting i kartonger. Trodde det skulle bli en tio lådor totalt, men jag insåg att det skulle spricka när 2.5 innehöll enbart mina väskor och skor...  På lördag morgon kommer lastbilen. Då måste allting stå färdigt redo att forslas ned för trappen och ta sig en tripp söder ut. Jag och Sebbe packar varsin väska, sen får vi se var vi bor tills beskedet kommer. Troligtvis blir vi särbos ett tag, av praktiska skäl.
.
Spännande. Nervöst. Galet. Förväntansfullt. Jag vill bara att allt ska vara klart. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0