Fick ett dundertips!

En gymnasiekompis länkade på sin blogg till en sida där man kan göra sin egen almanacka. Jag är helt fast, jag bara måste ha en sån! Vi får se när jag kan beställa.
.
Hur många där ute köper inte nya pennor när nya terminen börjar? Hur många laddar inte med nya block och storslagna idéer som att bli skolans nya stjärnskott. Hur många tänker inte att om jag bara har lite nya fräscha saker för någon hundralapp så har jag styrt upp mitt liv nog redan första veckan att jag kan börja chilla... och göra det tills nästa terminstart. Ingen? Det är i vilket fall så det blir. Erkänn.
.
Jag måste lära mig att skriva upp saker, har ju minne som en guldfisk nu förtiden. Kan omöjligt vara åldern liksom! Var planerarnas planerare förr i världen, så då borde jag väl kunna bli det igen! Allt blir mycket lättare om man har koll på läget. Förra året köpte jag en minialmanacka, men den är urusel. Man får inte plats att skriva tillräckligt mycket att den känns värd att använda. Därför skriver jag upp saker i den i efterhand, till exempel hur mycket jag har jobbat. Sen står det även födelsedagar och annat inplanerat, som jag kanske slår en glutt på ibland. Men jag vill ha en almanacka jag kan lägga min själ i, som håller reda på mig! En vuxen snuttefilt om man så vill, haha (älska att överdriva?). Givetvis skulle denna gudaskapelse vara rosa, skrika ut att den är MIN och ha en liten textsnutt som sitter som smäck...*
*Detta är alltså min egna design. Kopiera inte. Gå in och gör en egen istället :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den blev fin! :)

2010-08-05 @ 11:37:01
URL: http://orebrostudent.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag skulle vilja ha den mellanstora jag med. Men jag måste vänta på att terminen drar igång igen. Blir som en muta för att jag ska bli godkänd på hemtentan jag håller på med nu :) Almanackan har man ändå med sig överallt (iaf om man älskar att planera som jag).

2010-08-05 @ 13:20:10
URL: http://orebrostudent.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du har många bollar i luften du... Jag hoppas du slipper göra dom där samtidigt, får ni göra resttentor innan terminen börjar? Det vet jag att man kan göra här i alla fall.



Duktigt att du tar tag i körkortet också, det borde jag också göra. Men nu verkar det som att mitt tillstånd är borta :| Skulle vara så skönt att ha körkortet även fast man kanske inte har råd att köpa en bil som student.

2010-08-05 @ 13:45:56
URL: http://orebrostudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0