I HAVE A BRILLIANT BEYOND BRILLIANT IDEA!


Den här otroligt uppfriskande, ljusa, varma och fräscha färgen är det i nya vardagsrummet. Inte så fetch om man frågar mig som skulle vilja måla hela världen vit, eller i det här fallet tapetsera med en randig vit tapet för att få ljus och högre i tak! Men nu är det såhär att det är precis nygjort, och det känns onödigt att göra om det när det finns annat som behöver prioriteras. Har klurat, som jag har klurat. Så kom jag på det. Ska liva upp det hela med lila! Klarlila! Allt annat i stort sett (kök, hall, korridor, sovrum) kommer ju att gå i vitt. Det kommer bli fabulous med lite livlig färg. Jag längtar tills jag får börja rodda runt i flyttkartongshavet, fixa och trixa - vända och vrida
!
FELICIA Kuddfodral cerise Längd: 50 cm Bredd: 50 cm  FELICIA Pläd cerise Längd: 170 cm Bredd: 130 cm

Kommentarer
Postat av: Frida

Det där kommer ju att bli sjukt fint! :D Bra tänkt!

2010-08-19 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0