nervousbreakdownistheshit

Ikväll var jag och pappa ute och körde i två timmar. Fram och tillbaka, hit och dit, rondeller och landsväg, vänstersvängar och parkering. Sen i måndags har jag kört ca 20 mil. Jag är sjukt nervös redan  nu. Såg körskolebilen (som jag ska köra upp i) på parkeringen, så jag gav den en klapp i hopp om att vi är överens imorgon. Ber även till Gud att det inte är någon trafik imorgon vid tio, samt att körskoleläraren inte bråkat med sin respektive eller spillt tandkräm på skjortan innan avfärd (för alla vet hur irriterande det är).

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ska hålla tummarna kl 10 imorgon :)

2010-08-11 @ 22:22:52
URL: http://orebrostudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0