helvede

Inget rännande till Stockholm idag, tur det kanske med tanke på snön. Ingen lust med någonting idag, det kommer att vara tjugofyra timmar av dåligt och det finns ingenting jag kan göra åt saken. Kan ordna mig ett fint glas latte, ta ett bad, städa hela hyddan eller läsa ut en bok men det kommer inte att hjälpa. Det måste vara så ibland. När man var liten handlade det om att man måste ha tråkigt för att ha roligt, allt enligt källan Alfons Åberg på videoband. När man är stor handlar det om att saker och ting blir vad man gör dem till, och beroende på vilka val vi gör ändras våra liv - eller förblir detsamma. Idag handlar det mer om att jag kan få vara förbannad, världen går inte under för det och det handlar inte om att jag själv försatt mig i en viss situation. Det handlar om att jag är förbannad. Punkt slut.






Grattis PQ som
fyllde 20 år igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0