Välkommen Malle

Min bästa väninna Malin (Malle) från småskolan gör entré på bloggscenen. Jag hör aplåder och ser leenden spridas från ansikte till ansikte. Ännu en toppentrevlig människa att följa, som avslutar detta nummer med ett tack till informationssamhället vi lever i. http://mallesh.blogg.se/

Befinner mig i denna stund hos min kusin Fia. Hon har bjudit mig på vrakmiddag, chicken teriyaki. Väldigt roligt att ses, jag ska verkligen se till att vi ses oftare! Paradise just nu, jag vet att jag vill kolla (som alltid), och människor åker ut till höger och vänster. Men lilla Cimon, synd att du åkte, du blev ett för uppenbart hot mot slutet. Det är en del av spelet. Lagom smart, lagom dum - en magisk balans i idiot-tv.




Ångra ingenting du kommer ångra att du ångrade.
Minns något du kommer minnas att du minns. Ångra att du minns att du ångrade något som antagligen var värt att minnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0