Dagens... :)

Jag stannade hemma idag, hade läst avsnitten som det skulle föreläsas om och jag kände att föreläsningarna inte skulle ge speciellt mycket mer än att upprepa det jag läst. Behövde inte få något förklarat för mig, eller få något utvecklat. Så jag stannade hemma, har tvättat i flera timmar. Diskat, men sedan lagat två måltider så nu står det lika mycket i hon igen. Never ending story det där.
Dagens lunch: Äggröra med kött, lök, tomat och majs toppat med färsk persilja.
Dagens middag: Sesamlax med färsk spenatpasta, riven morot och citron- och örtsås.
Riktiga toppenmåltider i frånvaro av Sambon. Han äter varken fisk eller grönsaker så jag passar på när han inte är hemma! För övrigt så går det väldigt bra med träning och kost, jag och Sarah har verkligen kommit igång. Förhoppningsvis syns lite resultat rent fysisk om inte allt för länge :) Jag är i alla fall piggare och gladare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0