De första att kommentera efter bastningen, är du nästa?

Michaela:
Oki..jag läser! Ska börja bli delaktig ;) ...hur ofta vill du ha kommentar då?..hihi :)
Imorgon blir det tavel-lämning föresten!!!!
Kram
.
Svar: Kommentera ska man göra så ofta man kan! För det känns sjukt märkligt att blogga för ca. 60 personer varav nästan ingen känner sig manad att yttra åsikter, tankar eller ge någon form av respons. Det är ju det en bloggare vill ha! :D
.
Angående tavlan: Åh! Hör av dig när du lämnat den så jag får höra vad de tyckte om den! Hoppas!
.
.
Frida:
Break the news nu då!
.
Svar: Inte ännu! Men det kommer ett inlägg med THE BIG THANG inom kort. Tills dess får ni sitta på nålar, så jag inte ropar hej innan jag är över bäcken och får någon form av kallsup :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0