ZAPATOS!

ZAPATOS - nytt favoritord. Kan skada mig själv och andra i min omgivning, ökar risk för skavsår i öronen, orsakar tjatepidemier etc. Men ärligt talat? Är inte detta ett superhärligt ord så säg! Jag har fått det berättat för mig att det betyder "skor" på spanska, utan att på något sätt ha bekräftat om så är fallet. Men hur cool skulle jag inte vara om jag tog mina zapatos ner på stan? Om jag trallade på Somliga går med trasiga zapatos? Blir lite pinsamt om det betyder stjärthalvor eller näsborrar bara, i alla fall i internationella sammanhang, men egentligen spelar det ingen roll vad det betyder. Det är fortfarande ett sjukt bra ord. Det är lite av min motsvarighet till BAZINGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0