Bänkad

Zumba släng dig i väggen! Idol bränner mer kalorier. Jag har inte varit så manisk tidigare säsonger, haft det som bakgrundsteve eller tittat när jag fått tid över. Men nu är det till att vara bänkad varje idolkväll när klockan slår åtta takter. Skriker och härjar, sliter mig i håret. Skäller på alla som röstar fel... Men röstar inte själv. Jag älskar sådan logik.
.
KVALET
BagarOlle - Den schnygga sårken ger mig rysningar
.
Geir - Oldie but goodie, som Carrie Bradshaw skulle ha sagt
.
Linda - Jag vet inte alltså, men innan hon plattade håret var hon rätt ball
.
Chris - Yeehaw, ibland svänger det, ibland inte. Rutig skjorta går fetbort.
.
Weise - Pappa Arne presenterar ett måste i Idol, precis som Karl-Bertil på julen.
.
Alice - är min stora besvikelse, ochmanslutarlyssnaförattdetärsåmångaord. Du är ju så bra, egentligen.
.
Madeleine - Jag kan inte sluta flina, inte hon heller. Tror det finns ett samband.
.
Jay - Rockin', i like. Men var nog tvungen att göra nummer 2 i pausen... såg ut så...
.
Daniel - Jag äter upp dig sen när du blivit en kändisbakelse, Napoleon släng dig i väggen!

SassaBrassaMandelmassa - Magiskt, men tog nog lite fel på texten ikväll...Lady looks like a dude, är nog mer rätt.
.
JazzLinnea - Gud vad det svänger, man jag får spasm av kvinnan.
.
Minnah - fan...wait for it...tastic
.
Elin - Shit bananas jag minns inte ens vad hon sjöng... Men heja Finland!

Idolkväll Utekväll

Kommentarer
Postat av: emman

Jag tycker Linnea växer.. henens nummer i fredags var ju magiskt.. jag tittade på det flera gånger på tv4 play efteråt :) annars har jag Geir eller Jay som favorit... tror Jay kan utvecklas mycket, speciellt på scenen, rösten är ju redan grym!

2010-10-03 @ 09:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0