can we keep him?

Johan, 26, brandman. Vem han är? Mitt vänsterprassel? Nej, min själsfrände! Eller ja... Jag dejtade honom ikväll klockan halv åtta, hans tjej var också med och det var ju lite konstigt sådär... Så jag ville ju visa min bästa sida där i min morgonrock med två papperstussar intryckta i näsborrarna så att inte snoren skulle spruta, skrattade som en gris och har inte duschat sedan igår morse. Med andra ord, jag tror jag har en bra chans. Därför har jag redan gjort upp med Mannen, jag får behålla brandmannen om det är så. Vi har nämligen inga brandvarnare. Och humor kan man inte få för mycket av, jag hörde Mannen säga det, även om läpparna formade helt andra ord precis som i ett tyskt svar på en hollywoodfilm. Märkligt. Jag vet att Mannen älskar min humor, innerligt.
"Carl-Jan, det måste ju vara Timjans kusin!" eller *fräser lök i stekpanna* - Fräsigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0